Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor

*Atenció: L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor romandrà tancada per vacances des del 12 d'agost fins el proper 2 de setembre.
Per qualsevol informació podeu trucar al 972573550.
Disculpeu les molèsties.


L’Oficina d’Informació al Consumidor del Pla de l’Estany és un servei dirigit als consumidors i usuaris de la nostra comarca, on es fa l’assessorament sobre els drets i deures que com a consumidors tenim cada cop que adquirim un bé o contractem un servei, i les vies de què disposem per resoldre els possibles desacords que es puguin produir.

La Mediació de consum és un procediment voluntari, gratuït i confidencial en què les parts intenten arribar a una solució satisfactòria per totes dues mitjançant la intervenció d’una tercera persona, el mediador de consum.

L’Arbitratge de Consum és un procediment gratuït a través de la qual, empresa i consumidor accepten, de manera voluntària, que sigui un tribunal qui resolgui el conflicte.  Prèviament, les dues parts es  comprometen a complir el laude, que és la resolució que es dicta. 


Per a més informació podeu consultar el següent enllaç: http://consum.gencat.cat/ca/inici



OCIC del Pla de l’Estany

C/Catalunya Nº48  (Can Puig de la Bellacasa)

17820 Banyoles

Tel: 972583258

Fax: 972575012

C/e: consum@plaestany.cat

Plànol de situació

Horari d'atenció al públic:

Dilluns a divendres de les 9:00h a les 14:00h. Es recomana demanar cita prèvia.