L’Oficina d’Informació al Consumidor del Pla de l’Estany és un servei dirigit als consumidors i usuaris de la nostra comarca, on es fa l’assessorament sobre els drets i deures que com a consumidors tenim cada cop que adquirim un bé o contractem un servei, i les vies de què disposem per resoldre els possibles desacords que es puguin produir.
La Mediació de consum és un procediment voluntari, gratuït i confidencial en què les parts intenten arribar a una solució satisfactòria per totes dues mitjançant la intervenció d’una tercera persona, el mediador de consum.
L’Arbitratge de Consum és un procediment gratuït a través de la qual, empresa i consumidor accepten, de manera voluntària, que sigui un tribunal qui resolgui el conflicte. Prèviament, les dues parts es comprometen a complir el laude, que és la resolució que es dicta.
Adreça:
OCIC del Pla de l’Estany
C/Catalunya Nº48 (Can Puig de la Bellacasa)
17820 Banyoles
Tel: 972583258
Fax: 972575012
C/e: consum@plaestany.cat
Plànol de situació
Horari d'atenció al públic:
Dilluns i dimecres de les 9:00h a les 14:00h. Cal demanar cita prèvia.