El Consell Comarcal del Pla de l’Estany posa al servei de la ciutadania el servei de suport i assessorament en tràmits electrònics per ajudar a totes les persones que hagin de fer gestions digitals.
L’Objectiu és disminuir la bretxa digital creada arrel de l’ús de les noves tecnologies en la realització de tràmits i comunicacions amb les administracions.
On es realitza?
Comptem amb diferents espais en els que realitzarem l’acompanyament i la formació digital. Informa’t d’on ens pots trobar.
Quins tràmits puc realitzar?
En el Punt d’Assessorament Digital t’ajudarem a fer gestions digitals com la realització d’instàncies genèriques, sol·licitud de l’IdCat, donar-te d’alta a la Meva Salut, realitzar cites prèvies o comunicar-te amb el SEPE, entre d’altres.
Així mateix, es realitzaran càpsules formatives orientades a millorar les competències generals de les persones.
Cita prèvia: Per poder respectar les normes sanitàries, serà imprescindible reservar cita prèvia enviant un mail a digital@plaestany.cat o a través del telèfon 645 434 259 /972 573 550
També ens pots contactar per Whatsapp: