Servei de suport i assessorament en tràmits electrònics

El Consell Comarcal del Pla de l’Estany posa al servei de la ciutadania el servei de suport i assessorament en tràmits electrònics per ajudar a totes les persones que hagin de fer gestions digitals.

L’Objectiu és disminuir la bretxa digital creada arrel de l’ús de les noves tecnologies en la realització de tràmits i comunicacions amb les administracions.

On es realitza?

Comptem amb diferents espais en els que realitzarem l’acompanyament i la formació digital. Informa’t d’on ens pots trobar.

Quins tràmits puc realitzar?

En el Punt d’Assessorament Digital t’ajudarem a fer gestions digitals com la realització d’instàncies genèriques, sol·licitud de l’IdCat, donar-te d’alta a la Meva Salut, realitzar cites prèvies o comunicar-te amb el SEPE, entre d’altres. 

Així mateix, es realitzaran càpsules formatives orientades a millorar les competències generals de les persones.

Cita prèvia: Per poder respectar les normes sanitàries, serà imprescindible reservar cita prèvia enviant un mail a digital@plaestany.cat o a través del telèfon 645 434 259 /972 573 550

També ens pots contactar per Whatsapp: